ניהול כוח אדם הוא תהליך של ניהול משאבי אנוש. התפקידים העיקריים שהוא מבצע הם:
– גיוס ומיון של המועמד המתאים לתפקיד
– הדרכה ופיתוח של עובדים להגברת כישוריהם על מנת לבצע טוב יותר את משימותיהם
– הערכת ביצועי עובדים, הצבת יעדים והערכת התקדמותם לקראת יעדים אלו
– פיצויים, הכוללים קביעת שכר, תוכניות שכר תמריצים, חבילות הטבות וצורות אחרות של תגמול
– יחסי עובדים – מדיניות הקשורה לאיגודי עובדים והסכמים קיבוציים
ניהול כוח אדם הוא תהליך של ניהול אנשים בעבודה. לא מדובר רק בגיוס עובדים, פיטורים ופיצויים. זה כולל גם הדרכה, יחסי עובדים, עיצוב ופיתוח עבודה, ניהול ביצועים, תכנון ופיתוח קריירה.
החשיבות של ניהול כח אדם
אי אפשר להמעיט בחשיבותו של ניהול כוח אדם. זה המפתח להצלחה בכל ארגון, וזה באחריות כל המנהלים. כמנהל, אתה אחראי לניהול הצוות שלך, התקציב שלך והזמן שלך.
כישורי ניהול טובים חיוניים כדי להבטיח שימוש במשאבי החברה בצורה היעילה ביותר. אם יש לך כישורי אנשים טובים, אז יהיה לך קל יותר להסתדר עם העובדים שלך ולהניע אותם. בפוסט זה בבלוג נדון בכמה מהיתרונות של כישורי ניהול עובדים טובים:
– הנעת עובדים
– ניהול תקציבים
– ניהול זמן
– התמודדות עם עובדים קשים
– להתמודד עם בעיה
למידע נוסף אודות היי- בוב אתם מוזמנים לפנות לאתר.