שיעור על שיתופי פעולה בעסק, מאת גיא כספי

בית הספר לייעוץ עסקי של גיא כספי גאה להציג בפניכם את אחד הפתרונות המדהימים לצמיחת עסק: יצירת שיתופי פעולה. שימו לב בעלי עסקים, ככל שתשכילו להבין כי העסק שלכם הוא פשוטו כמשמעו הילד שלכם, כך ייטב. הבינו, עסק מצליח הוא בתנועה, בתזוזה, במעבר, עסק שיוצר ועושה. כאן חשוב להגיד, יצירת קשרים היא חלק אינטגרלי מההצלחה שלכם. ככל שתהיו בתנועה, תיצרו קשרים, תספרו לאחרים על העסק שלכם- כך תוכלו להגיע רחוק יותר. זו גם הסיבה שיצירת שיתופי פעולה ויצירת קמפיינים משותפים הם הכלים הטובים ביותר להגדלת החשיפה שלכם. וכן ככל שתעלו את החשיפה, כך בהתאמה תעלו את מעגל הלקוחות שלכם וכמובן גם את המכירות.

יצירת שיתופי פעולה עסקיים הם תולדה של יצירת קשרים, לכן לא ניתן לוותר על כך. מה שגם, יצירת הקשרים שזורה יד ביד עם יצירת שיתופי הפעולה מלפני ומלפנים. שיתוף פעולה טוב הוא שיתוף פעולה שמצד אחד מעניק ערך מוסף לקהל שלכם, ומצד שני מאגד ומאחד את שני תחומי העניין של הצדדים ושבו שניהם מרוויחים. הפעולה יכולה להיות בכל נושא העולם על רוחכם, וככל שתגלו יותר יצירתיות כך ייטב.

ולגבי יצירת קשרים, הדבר פשוט הרבה יותר ממה שחשבתם. פשוט, זמו! שילחו הודעות, הרימו טלפונים, תניעו את עצמכם, והכי חשוב, תמיד תחייכו, תגלו אופטימיות ותהיו נחמדים. זיכרו, אנשים מרגישים חיוך גם מבעד לטלפון וזה האחרון יכול לשנות עולמות מקצה אחד לאחר. 

הכי חשוב,  עשו. אל תפחדו ואל תתביישו, אין הביישן למד הוא משפט שמתאים כאן במדויק. יצירת קשרים ויצירת שיתופי פעולה עסקיים יכולים להביא את העסק שלכם לצמיחה מדהימה, אפשרו זאת עבורכם, ותנו לעצמכם את המקום לכך.

לאתר הרשמי של גיא כספי היכנסו ללינק