ניהול מוניטין בגוגל

אין ספק שפעם היה קצת יותר קל לשכוח משהו שלילי שקרה לבעל עסק בעברו הרחוק. אבל כיום בעידן החדש שאנו חיים, גוגל זוכר ולא שוכח לנו כלום ותנחשו מה גוגל גם לא אחראים על הנראות והמוניטין של ברשת. גוגל הוא מנוע חיפוש וכשמו הוא מחפש מידע באופן אוטומטי ללא התערבות אדם ולכן אנו בעלי העסקים שמופיעים בתוצאות החיפוש חשופים גם למידע שלא היינו רוצים שיפורסם בהקשר האישי שלנו.  נכון שאין פרסום רע, פרסום זה פרסום אבל יש תוכן שפשוט מונע מלקוחות לבקש את השירות שלכם או את המוצר שאתם משווקים. תוצאות שליליות יכולות להופיע עבור כל אחד ובכל מקום וזה לא הופך אתכם כבעלי עסקים גרועים חלילה או שאסור לעבוד איתם אבל בהחלט מייצר פילטר רציני ביניכם לבין לקוחות פוטנציאלים חדשים. 

מה דרוש כדי להציל את שמכם הטוב?

כנראה שכל מה שאתם צריכים זה ניהול מוניטין בגוגל, אבל לא לנסות לעשות לבד כי זה לא משחק ויש צורך בהמון ידע טכני מקדים של " איך גוגל פועל וכיצד הוא מציג אותי לעולם" והבנה משפטית של הסיטואציה והיכולת לפנות לגופים המפרסמים כדי לשנות את התוצאות הכוללות אתכם. מישהו מקצועי שיודע איך לקחת את התוצאות השליליות שלכם ולהפוך אותם לתוצאות חיוביות שיביאו קהל חדש ואיכותי ללא חשש מכתמי העבר. חברות כמו בטר יודעות לתת מענה בדיוק לבעיה הזו לטפל בה מהשורש. בעזרת מחיקת אזכורים שליליים תוך דחיקה שלהם מהעמודים הראשיים בגוגל וקידום של תוכן חדש וחיובי אודותיכם. ניהול מוניטין בגוגל שנעשה בצורה לא מקצועית יכול להביא להרבה יותר נזק מתועלת ולא מומלץ לנסות לבד או אצל מישהו חסר ניסיון. חברה ותיקה כמו בטר תיתן את המענה הנכון ביותר לעסק שלך