מהו סרום ולמה את צריכה אותו בשגרת הטיפוח שלך?

סרום הוא סוג של מוצר טיפוח לעור הנמרח לאחר ניקוי וחיטוב. סרומים הם תכשירים נוזליים, מבוססי שמן, בעלי ריכוז גבוה יותר של חומרים פעילים מאשר רוב הקרמים או מסיכות.

סרום הוא נוזל שמגיע בבקבוק ובעל עקביות של מים. הוא מכיל מרכיבים פעילים כגון ויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור לעור שלך. יש למרוח סרומים לאחר ניקוי וחיטוב אך לפני קרם לחות או קרם הגנה.

סרום מגביר את ההשפעות של קרמי לחות או מוצרי טיפוח אחרים. סרום משמש לעתים קרובות במהלך חודשי החורף כאשר העור נוטה להיות יבש יותר ונוטה יותר להתפרצויות.

סרומים הם חלק חשוב משגרת הטיפוח שלך מכיוון שהם נועדו למריחה לפני שאת שמה מוצרים אחרים. סרומים מכילים בדרך כלל מרכיבים חזקים יותר מאשר קרמים או מסיכות מכיוון שמורחים אותם על גבי מוצרים אלה.

היתרונות בשימוש סרום לעור

היתרונות של סרום לעור הם שהוא יכול לעזור עם לחות, לתקן ולהגן על העור שלך. 

ישנם יתרונות רבים של שימוש בסרום בשגרת הטיפוח שלך. אחד מהם הוא שהוא עוזר בהפחתת סימני הזדקנות כגון קמטים, קמטים עדינים וגוון עור לא אחיד. יתרון נוסף הוא שהוא עוזר בשיפור המרקם והגמישות של העור שלך.

הסרום יחדור עמוק יותר לתוך העור מאשר מוצרים אחרים, מה שאומר שהוא יכול לכוון לאזורים בעייתיים ספציפיים, כמו אקנה או קמטים.

הסרומים מכילים מרכיבים מרוכזים שיכולים להיות יעילים יותר במאבק בסימני ההזדקנות. סרומים הם סוג של מוצרי יופי שניתן למרוח על העור כדי לספק מנה מרוכזת של חומרים פעילים. הם משמשים בדרך כלל כטיפול אנטי אייג'ינג, אך יש להם גם יתרונות עבור אקנה.