מהו הליך הגישור?

גישור הוא תהליך של פתרון מחלוקות באמצעות דיון ומשא ומתן. בגישור, הצדדים לסכסוך פועלים יחד עם מגשר למציאת פתרון מקובל לבעיותיהם. הליך הגישור הוא דרך של צדדים לפתור את המחלוקות שלהם מבלי לפנות לבית המשפט. גישור הוא חלופה לליטיגציה. המגשר יאפשר דיון בין הצדדים על מנת להגיע להסכמה משביעת רצון הדדית.

המגשר יסייע לצדדים לבחון אפשרויות ולחפש תחומי הסכמה. המגשר אינו כופה פתרונות על הצדדים, אלא מנסה להנחות אותם להגיע לפתרונות משלהם. ניתן להשתמש בגישור במצבים רבים ושונים, כמו כאשר שני אנשים מתקשים עם בעל הבית או המעסיק שלהם, כאשר שתי חברות מתלבטות, או כאשר זוגות עוברים גירושין וזקוקים לעזרה בקבלת החלטה על משמורת ילדים והסדרי ראייה.

תהליך פתרון המחלוקות שלך באמצעות מגשר מקצועי

גישור הוא סוג של יישוב סכסוכים אלטרנטיבי  שבו שני צדדים או יותר המעורבים בסכסוך מתאחדים כדי להגיע להסכמה. לעתים קרובות נעשה שימוש בגישור ליישוב סכסוכים מחוץ למערכת בתי המשפט, והוא יכול לשמש הן לתיקים אזרחיים והן לתיקים פליליים.

בגישור, תפקידו של המגשר הוא לסייע לצדדים למצוא פתרון שכולם יכולים להסכים עליו. המגשר אינו נוקט צד, אלא עוזר להנחות את התהליך על ידי הקשבה לנקודת המבט של כל צד ולאחר מכן מציע פתרונות אפשריים.

גישור ליישוב סכסוכים הוא תהליך של גישור, תהליך של תיווך, המשמש לפתרון המחלוקות שלכם. מדובר בתהליך שבו שני הצדדים המעורבים בסכסוך צריכים להתכנס ולדון בסוגייתם בעזרת מגשר. המגשר יהיה מישהו שיש לו ניסיון והכשרה בפתרון סכסוכים ויכול לעזור לכם לפתור את הבעיות שלכם. המטרה של הליך גישור זה היא להגיע להסכם ששני הצדדים יכולים לחיות איתו. הסכם זה יתבסס על הצרכים והרצונות של שני הצדדים באופן שווה.