לעשות פרסום בפייסבוק תוך הקפדה על הדגשים החשובים

כשאתם חושבים על פרסום בפייסבוק אתם בוודאי חושבים על פוסטים עם תמונות, טקסט, לייקים ותגובות, אבל בפועל מדובר כאן על קשת הרבה יותר רחבה של מושגים שמצטרפת לפרסום בפייסבוק. היום פרסום בפייסבוק הוא כלי הכרחי לפריצה, בין אם מדובר על עסקים קטנים שרוצים להתחיל לגדול ולצמוח ובין אם מדובר על עסקים גדולים שרוצים לבסס את עצמם בתור מובילים בשוק. כדי לעשות פרסום בפייסבוק בצורה הטובה ביותר תצטרכו לא פעם את עזרתם של אנשי מקצוע, אז הנה כמה דגשים שתצטרכו להקפיד עליהם בדרך להצלחה.

פרסום בפייסבוק צריך להיות קוהרנטי

המטרה של עמודי פייסבוק הם להוות קרקע יציבה ואחידה של פרסומים, הן מבחינת תוכן, הן מבחינת צבעוניות ועיצוב, והן מבחינת תדירות הפרסום. ברגע שנוצרת הקוהרנטיות הזו, העוקבים מתחילים להבין איך המערכת עובדת, ובהתאם נולדות אצלם ציפיות לקריאת התכנים שלכם.

מאחורי המהלך הזה עומדת אסטרטגיה ברורה שמומלץ לבנות אותה ביחד עם אנשי מקצוע שמכירים את עולם התוכן המדובר מקרוב, ולהיצמד אליה לאורך הדרך.

פרסום בפייסבוק צריך להתמקד בעולם התוכן של העסק ובמה שקשור אליו

לא כל פרסום בפייסבוק מחזיק באותה לגיטימציה כמו פרסום אחר. כל עסק צריך להתמקד בעולם התוכן שלו, ולפרסם תכנים שרלוונטים לו. לצורך הדוגמה, משרד נדל"ן יכול לעסוק בנושאים כמו היתרי בניה, נכסים, כדאיות של מכירה אל מול השכרה ועוד, אבל פרסום סביב נושאים כמו ארוחת הבוקר הטובה ביותר בתל אביב יהיה פחות רלוונטית, וישבור את הרצף ההיגיון.

פרסום בפייסבוק צריך להבין איזו דרך הכי טובה עבורו

פרסום בפייסבוק היום מתחלק לכמה חלקים, כאשר העיקריים מביניהם הם פרסום ממומן לעומת פרסום אורגני. פרסום בפייסבוק צריך להיות מדויק ולפנות לקהלי יעד ספציפיים, וכן לעבוד על הגדלת מעגל הלקוחות באופן תדיר. לכן, בחירה בין פרסום אורגני לבין פרסום ממומן גם היא חלק מהעניין, ויש לה חשיבות גדולה ביותר.

פנו למשרד הפרסום הדיגיטלי טופה כדי לקבל מענה מושלם לכל הצרכים של העסק שלכם, וכדי לקבל ליווי מטעם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.