כיצד תכנון פרישה חכם יכול להוביל לתוצאות בעתיד?

תמיד מדברים איתנו על העתיד – מה יהיה בעתיד, איך העולם יראה בעתיד, ואיך החיים יקבלו תפנית בעתיד. כן, העתיד הוא חלק מהדברים שהכי מטרידים אותנו, ובצדק – כי אין לדעת מה יקרה בו ומה הוא יביא איתו. 

אז איך בכל אופן אנחנו יכולים לקחת את העניינים לידיים? ובכן, כחלק מהעתיד שלנו מתוכננת לנו גם פרישה מהמקצוע וממקום העבודה שלנו, שתתרחש בסביבות גילאי ה-60 פלוס, ומשם אנחנו פתאום מבינים שאנו מתקיימים עכשיו אך ורק מקצבת הפנסיה שלנו, אותה צברנו לאורך השנים בקרן הפנסיה שלנו. 

כדי להיערך מראש לעתיד, היום אנחנו רוצים לספר לכם מהו תכנון פרישה וכיצד תכנון חכם יכול להשפיע על העתיד שלנו בצורה משמעותית וחיובית במיוחד, אז קדימה – בואו נתחיל.

תכנון פרישה הוא המפתח להצלחה

אולי עכשיו אתם צעירים, רעננים ועובדים ללא הרף על מנת להכניס יופי של משכורות, אבל בעתיד העניין הזה עתיד בהחלט להשתנות. ככל שאתם צעירים יותר כך אתם יכולים לטפל בצורה חכמה ומיידית יותר בכל הנוגע לקרן הפנסיה שלכם, ולדאוג לכך שבעתיד קצבת הפנסיה שלכם תהיה מכובדת מספיק על מנת לאפשר לכם יופי של חיי גמלאות.

תכנון פרישה מתבסס על מפגש חד פעמי או על סדרת מפגשים עם מומחים פנסיונים, כמו אלו של חברת נטו תכנון פיננסי לדוגמה. במהלך המפגש או המפגשים תמופה מפת הפנסיה שלכם בהתאם לקרן הקיימת שלכם, למקום העבודה שלכם, לגובה ההפרשות העצמאיות שלכם לצד גובה ההפרשות של המעסיקים שלכם ועוד.

עושים עכשיו – נהנים בעתיד

זה הזמן שלכם לפנות לחברת נטו תכנון פיננסי על מנת לתאם תכנון פרישה שיעשה לכם טוב בטווח הקצר והארוך כאחד, ולהתחיל לחשוב בצורה חכמה ואחראית על העתיד שלכם.