כיצד לעצב לובי של בניין בצורה המקצועית ביותר

לובי הוא חדר או חלל המספקים דרך לאנשים להיכנס ולצאת מבניין. זה יכול לשמש גם כאזור שבו אנשים מחכים לפני שהם נכנסים לבניין. לובי הם החוויה הראשונה שמבקר מקבל כשהוא נכנס לבניין. הם צריכים להיות מעוצבים כך שהמבקר ירגיש רצוי ונוח.

כמה מהלוביות המפורסמות ביותר בהיסטוריה הן מלון פלאזה בניו יורק, טרמינל גרנד סנטרל, פירמידת הזכוכית של הלובר בפריז, פנים השיש של הפנתיאון ברומא, והרמפה הספירלית של מוזיאון גוגנהיים המובילה לקומה העליונה.

לובי הם אחד הדברים הראשונים שאנשים רואים כשהם נכנסים לבניין. לעתים קרובות הם מעוטרים עם אביזרים יקרים, רהיטים ויצירות אמנות. יש לעצב את הלובי כך שיהיה מסביר פנים, מזמין ומותיר רושם על המבקרים. מאמר זה יספק לכם כמה תובנות כיצד לעצב לובי לבניין בצורה המקצועית ביותר.

הנה כמה טיפים לעיצוב הלובי שלכם

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לוודא שהלובי מסביר פנים. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בפלטת צבעים חמה והוספת צמחים ואלמנטים ירוקים אחרים. כדאי גם ליצור מרחב מזמין לאנשים על ידי שימוש בריהוט נוח, כמו ספות, כורסאות ושולחנות קפה. 

יש לעצב את הארכיטקטורה של הלובי בצורה מסבירת פנים ומותירה רושם על המבקרים – הכניסה צריכה להיות מעוצבת בצורה מזמינה ותאפשר לאנשים לדעת מה ימצאו בפנים.

השלב הבא של עיצוב לובי יהיה לשים כמה יצירות אמנות על הקירות כדי להפוך את החלל למעניין יותר. לבסוף, כדאי להתקין דלפק קבלה שבו המבקרים יכולים לבקש מידע או לקבל עזרה בשאלותיהם. יש לעצב את התאורה בצורה כזו שתגרום לחלל להרגיש נוח, בטוח ומסביר פנים.