ישי קמחי מסביר את הפרטים הקשורים בכתב שירות רופא עד הבית

בוודאי יצא לכם לא פעם להזדקק לשירותים רפואיים, ורק המחשבה על לצאת מהבית על מנת לקבל מענה גרמה לכם להרגיש הרבה פחות טוב. אין ספק שקבלת שירותים רפואיים מחוץ לבית היא בעייתית במיוחד, על אחת כמה וכמה ככל שהגיל הולך ועולה, וככל שהבעיה היא יותר חמורה. היום ישי קמחי, מנכ"ל חברת MyDoctor מסביר לכם על כתב שירות רופא עד הבית, ועל המשמעויות הכל כך נהדרות שלו.

כתב שירות רופא עד הבית – להחלים מבלי לצאת מהבית

החשיבות של קבלת שירותים רפואיים עד הבית היא חשיבות עליונה. מבחינת ישי קמחי, מנכ"ל החברה, מדובר על עניין שאי אפשר לוותר עליו: "העומס על בתי החולים, המרפאות וקופות החולים הוא עומס בלתי נתפס. אנשים צריכים להמתין במשך שבועות ארוכים עד קבלת תור לרופא, ולעיתים גוררים איתם בעיות רפואיות שרק הולכות ומעמיקות עם הזמן. מבחינתנו ב-MyDoctor האפשרות הזו חייבת לקבל תפנית, ובדיוק בשביל זה יצרנו את כתב שירות רופא עד הבית. התורים זמינים, המפגשים מידיים, והפתרונות הרפואיים מגיעים עד למנויים שלנו הביתה".

מה כולל כתב שירות רופא עד הבית?

אחת השאלות המתבקשות היא מה למעשה כולל כתב שירות רופא עד הבית, וגם על כך קמחי מספק לנו תשובות: "כתב שירות רופא עד הבית כולל את כל מה שאדם יכול לקוות לו. הרופא שמגיע הביתה מגיע עם כל הציוד הרפואי כדי לאבחן את הבעיה ולטפל בה במקום, ובמקרה הצורך להפנות את המטופלים לבית החולים להמשך טיפול מקצועי. המענה הוא מהרגע להרגע, בלי המתנות ועיכובים מיותרים, כדי לאפשר החלמה כמה שיותר מהירה".

זה הזמן שלכם להצטרף כמנויים לכתב שירות רופא עד הבית, אז צרו קשר עם החברה עוד היום.

לחצו כאן לכתבה עם ישי קמחי