הסוגים השונים של ניתוחי פנים ואיפה לבצע אותם

ניתוח פנים הוא הליך שמטרתו לשפר את מראה הפנים. לא מדובר רק על יופי אלא גם על אסתטיקה והערכה עצמית. ניתוח פנים הוא סוג של ניתוח פלסטי המתמקד בפנים. זה יכול לערב את האף, הסנטר, המצח, הלחיים, העיניים והפה.

ניתוח פנים הוא הליך קוסמטי שנעשה יותר ויותר פופולרי. ניתן להשתמש בו כדי לתקן מגוון רחב של בעיות מצלקות אקנה ועד קמטים. יש הרבה סוגים שונים של ניתוחי פנים בחוץ. הם משתנים מבחינת המורכבות והפולשניות. 

שלושה סוגים עיקריים של ניתוחי פנים:

1. ניתוח אף:

זהו סוג הניתוח הנפוץ ביותר והוא משמש לשחזור אף שנפגע או השתנה עקב פציעה. זה יכול לשמש גם לתיקון בעיות נשימה הנגרמות על ידי אף גדול מדי או מוטעה.

2. ניתוח מתיחת פנים וצוואר:

ניתן להשתמש בהליך זה כדי לשפר את מראה העור הנפול על הפנים והצוואר, שעלול לנבוע מגיל, ירידה במשקל או הריון. הרמת פנים יכולה לעזור לך להיראות צעירה ורענן יותר מבלי להזדקק לאיפור קוסמטי.

3) ניתוח מיקרו מתיחת פנים:

המטרה של הליך זה היא להסיר קמטים מסביב לפה, לעיניים ולמצח, כמו גם להדק את השרירים בלחיים כדי שתוכל להיראות צעיר יותר. זה מכונה לפעמים גם מיני-ליפט מכיוון שהוא מכוון רק לצד אחד בכל פעם במקום לשני הצדדים בו זמנית כמו מתיחת פנים מסורתית.

איך מתחילים?

אם אתם שוקלים ניתוח פנים, כדאי שתדעו שיש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני שנכנסים מתחת לסכין. לדוגמה, ייתכן שתצטרכו להתייעץ עם מנתח פלסטי או רופא עור לצורך ייעוץ והכוונה.

כדאי לברר גם על הסיכונים הכרוכים בניתוחי פנים ואיך ייראה תהליך ההחלמה. לבסוף, חשוב לדון בציפיות שלכם מניתוח פנים עם המנתח שלכם כדי שיוכל לעזור לכם להשיג את התוצאות הרצויות. במרפאה של ד"ר וולף תוכלו למצוא מגוון טיפולים עבור ניתוח פנים ומענה מהיר ומקצועי! היכנסו לקישור לעוד פרטים.