דיטיילינג לרכב שכל אחד חייב לעשות

דיטיילינג לרכב הוא תהליך שבעלי רכב יכולים לעבור על מנת להבטיח שמכוניתם במצב הטוב ביותר האפשרי. הוא כולל מספר פעילויות, כולל כביסה, שאיבת אבק, שעווה והברקה.

תהליך דיטיילינג לרכב מתחיל בשטיפת החלק החיצוני של הרכב במים וסבון. השלב הבא הוא לשאוב את פנים הרכב ולנגב את כל המשטחים עם חומר ניקוי מתאים. לאחר מכן, תרצו להשתמש בשעווה כדי לגרום לרכב שלכם לזרוח כמו חדש.

הדיטיילינג לרכב כולל שטיפת החלק החיצוני של המכונית ולאחר מכן ייבושו עם יעל כדי להסיר כתמי מים או פסים. לאחר מכן, עליכם לשטוף את פנים הרכב שלכם עם תמיסת מים וסבון עדינה או חומר לניקוי ריפודים. לבסוף, עליכם להשתמש בשעווה, פוליש, חומרי איטום ומוצרים אחרים כדי להעניק למשטח הרכב שלכם ברק נוסף והגנה מפני לכלוך.

מהו תהליך הדיטיילינג?

דיטיילינג לרכב הוא תהליך החזרת הרכב למצב כמו חדש. לשם כך, בדיטיילינג לרכב בדרך כלל מסירים מזהמים כמו זפת, לכלוך מהעצים ולשלשת ציפורים מהמשטחים החיצוניים והפנימיים של המכונית. הם עשויים גם לנקות חלונות מבפנים ומבחוץ, לנקות בשמפו שטיחים או ריפודים, להבריק משטחי מתכת ולשטוף או להחליף מסנני אוויר.

הסוג הנפוץ ביותר של דיטיילינג לרכב הוא ניקוי יבש; הוא מסיר לכלוך ממשטח הצבע החיצוני באמצעות ממיסים ללא מים ומטליות מיקרופייבר. דיטיילינג לרכב הוא תהליך של ניקוי והברקה של חוץ ופנים הרכב. זהו גם תהליך של תיקון כל נזק לרכב. מעוניינים לשמוע עוד על דייטלינג? הכנסו לקישור לאתר של טורבו-ווקס!